ویژگی های یک اسپیکر رو میزی خوب | معرفی 10 اسپیکر پر فروش بازار

خیلی از افراد علاقه مند به تماشای فیلم و گوش دادن به موزیک هستند ، زمانی که بخواهید کیفیت صدای عالی را تجربه کنید بهتر است اسپیکر رومیزی خریداری کنید ، با پیشرفت تکنولوژی و فراگیر شدن تماشا فیلم و گوش دادن به موزیک خرید اسپیکر به یکی از نیازهای واجب تبدیل شده است. انواع اسپیکرهای رومیزی مختلف وجود دارد که انتخاب را برای کسانی که به دنبال این گونه اسپیکرها هستند سخت می کند. شرکت های بزرگ در سراسر دنیا با به کارگیری تکنولوژی های پیشرفته روز ، سعی کرده اند تا به صورت روزانه محصولات جدید و فوق العاده را روانه بازار کنند. اکثر کاربران کامپیوتر اتفاق نظر دارند که اسپیکر رومیزی یک وسیله کاربردی می باشد. بهتر است در هنگام خرید این وسیله ی کارآمد دقت کنید تا انتخاب درستی داشته باشید.

هر کدام از ما بسته به نیاز خود اسپیکر رومیزی تهیه می کنیم ، انواع مختلفی از این اسپیکر وجود دارد که شامل: رومیزی ، قابل حمل ، بی سیم ، دستیار صوتی و … می باشد. ممکن است شما به یک اسپیکر مدرن برای تماشا ویدیو ، گوش دادن به موزیک نیاز داشته باشید یا شاید ممکن است به یک جفت اسپیکر ایتریوی کوچک در کنار لپ تاپ خود نیاز داشته باشید تا در دفتر کار خود با صدای آرام و واضح موزیک گوش کنید. در این نوشته سعی داریم تا در مورد خرید اسپیکر رومیزی مطالبی را برای شما قرار دهیم و ملاک های خرید اسپیکر مناسب را بیان کنیم تا بتوانید در هنگام خرید انتخاب درست و عاقلانه ای داشته باشید. شاید خیلی از افراد که اطلاعات کافی در این زمینه ندارند عنوان کنند که اسپیکر تنها شکل و کیفیت صدای آن می باشد اما افراد حرفه ای می دانند که این وسیله مانند سایر لوازم دیجیتالی انواع مختلفی دارد که دسته بندی های گوناگونی دارند و می توانند با لوازم منزل ست شوند.

مدل های مختلف اسپیکر رومیزی

در این بخش می خواهیم در مورد مدل های مختلف اسپیکر رومیزی مطالبی را برای شما بیان کنیم. در صورت تمایل بهتر است تا انتهای نوشته با ما همراه باشید.

اسپیکر های floor

اسپیکرهای فوق یک مدل اسپیکر عمومی با پخش صوت از اطراف می باشد که برای تماشا فیلم بسیار مناسب است. قابلیت پخش موزیک استریو دارد و در ابعاد مختلف و همچنین توان متفاوت تولید شده است. با توجه به تنوع قیمت و سایز این نوع از اسپیکرها دارای کیفیت نسبتا متوسطی می باشد.

اسپیکر قفسه ‌ای (Bookshelf)

focal chorus 706 v black 1
یک نمونه اسپیکر قفسه ای

اسپیکرهای فوق تا حدود زیادی به اسپیکرهای مدل فلور شبیه هستند و دارای صدای بم کمتری نسبت به مدل های فلور می باشند. سایز نسبتا کوچکی دارند و برای قرار دادن در مکان هایی که فضا به اندازه کافی وجود ندارد مناسب است. اگر این دست از اسپیکرها را روی پایه قرار دهید قطعا کیفیت صدای بهتری دریافت خواهید کرد. در صورتی که فاصل اسپیکر از زمین به لطف پایه بیشتر باشد امواج صوتی مستقیم به گوش می رسد که کیفیت بالاتری دارد.

اسپیکر ایستاده

اسپیکرهای ایستاده به گونه ای می باشد که معمولا در دو طرف دستگاه گذاشته می شود و دارای بیشترین جلوه های صوتی می باشد. اگر می خواهید تماشای تلویزیون خود را به شکل لذت بخش تری کنید بهتر است از این اسپیکرها استفاده کنید. خرید این نوع از اسپیکرها برای کسانی که بیشترین کیفیت را می خواهند مناسب است.

اسپیکر فراگیر

اسپیرهای فراگیر در دو طرف دستگاه قرار می گیرند که نحوه ی عملکرد دستگاه به گونه ای است که صدا از پشت گوش بر می گردد.

اسپیکر کانون محور (Center-Channel)

اگر بخواهید یک سینمای خانگی تهیه کنید بهتر است قبل از اقدام به فکر خرید اسپیکر مرکزی باشید که بتواند دیالوگ ها و صوت های فرکانس میانه را با کیفیت مناسبی پخش کند. بهتر است اسپیکر کانون محور را جلوی مرکز مانیتور تلویزیون یا پایین آن در مرکز عرض صفحه قرار دهید.

اسپیکرهای ساب ووفر

اگر بخواهیم صداها را تقسیم بندی کنیم باید عنوان کنیم که صدا در سه گروه پایین ، میانه و بالا قرار دارد که صداهای پایین که بم نامیده می شود مثل صدای ساب ووفر شامل امواجی با طول موج بیشتر و توان بالاتر هستند. می توانید از اسپیکرهای ساب ووفر در منزل استفاده کنید و برای این امر بهتر است اسپیکر را به کنج نزدیک تر کنید تا صدای با کیفیت تری تولید کنید.

اسپیکر نواری

این نوع از اسپیکرها برای فراهم کردن صدای وسیع برای افرادی طراحی شده است که منزل آنها فضای کافی برای قرار دادن اسپیکر را ندارد. دستگاه فوق زیر تلویزیون های اچ دی قرار می گیرد.

اسپیکر پایه

اسپیکر پایه فضای کمی را اشغال می کند ، این اسپیکر دارای تکنولوژی های روز بوده که می تواند ایرپلی یا وای فای امواج صوتی را از سیستم های مناسب دریافت کند.

اسپیکر قابل ‌نصب

اسپیکرهای قابل نصب به راحتی در دکور منزل ، سقف و یا دیوار نصب می شود به گونه ای که هیچ مشکلی برای دکوراسیون ایجاد نمی کند.

اسپیکر مخصوص رایانه

اسپیکرهای رومیزی به عنوان بخش جدایی ناپذیر از لوازم جانبی رایانه روی میز کامپیوتر قرار می گیرند و شامل دو یا سه تکه هستند. بدنه این اسپیکرهای به گونه ای طراحی شده است که از خروج اشعه های الکترومغناطیسی جلوگیری می کنند و به صفحه نمایش آسیب نمی رسانند.

اسپیکر پرتابل

اسپیکرهای پرتابل دستگاه های قابل حمل می باشد که به راحتی می توانید این نوع از دستگاه ها را هر جایی که خواستید با خود حمل کنید.

اسپیکر وایرلس

اسپیکرهای وایرلس منعطف بوده و با استفاده از تکنولوژی های روز مانند ایرپلی یا بلوتوث امواج صوتی را دریافت می کنند. اسپیکرهای وایرلس کوچک و سبک بوده و به راحتی جا به جا می شود.

قطعا استفاده از اسپیکرهای با سطح کیفیت بالا برای ما لذت بخش است چرا که شنیدن صدای شفاف باعث می شود تا از موسیقی لذت ببریم. در هنگام انتخاب نباید ظاهر و طراحی اسپیکر را مدنظر قرار دهید چرا که کیفیت دستگاه از موارد گفته شده مهم تر می باشد. در ادامه می خواهیم ملاک هایی را که در خرید اسپیکر رومیزی باید رعایت کنید را بیان می کنیم.

Best Home Stereo Speakers Lead Mobile

طراحی اسپیکر رومیزی

یکی از نکات کلیدی در هنگام خرید اسپیکر که سلیقه ای می باشد طراحی اسپیکر می باشد که برای بالا رفتن میزان کیفیت صدا موثر است. اگر یک اسپیکر با بدنه ی مناسب خریداری کنید باعث جلوگیری از به وجود آمدن صدای بد در زمان پخش صوت بم می شود. پس باید در نظر داشته باشید که طراحی اسپیکرها در نحوه پخش آنها موثر است. اگر اسپیکر دارای طراحی درستی باشد باعث تصاعد زاویه پخش یا محدوده پوشش دهی صدا به واسطه اسپیکر می شود. ظاهر اسپیکر باعث دلنشینی افراد می شود و بر روی انتخاب تاثیر گذار است. قطعا در هنگام خرید اسپیکر ابتدا چیزی که شما را مجذوب خود خواهد کرد طراحی آن می باشد.

سایز ابعاد اسپیکر رومیزی

اندازه اسپیکر در میزان تولید کیفیت صدا موثر است. قطعا اسپیکرهایی که دارای اندازه بزرگ تری هستند به نسبت اسپیکرهای کوچک تر دارای کیفیت صدای بهتر می باشند. در اسپیکرهای ووفر نیز این مسئله صدق می کند. ساب ووفرهای بزرگ شامل باس های بیشتری در مقایسه با ووفرهای کوچک هستند. توجه داشته باشید که یک ساب ووفر 8 وات بزرگ از باس بیشتری در مقایسه با 5 ساب ووفر 4 واتی کوچک برخوردار است. پس نکته ی دوم در مورد خرید اسپیکر سایز و ابعاد آن می باشد که در کیفیت صدا تاثیرگذار است.

میزان حساسیت اسپیکر رومیزی

عامل سومی که در هنگام خرید باید به آن توجه کنید میزان حساسیت صدا در واحد دسیبل است. دسیبل یک عاملی است که کیفیت ارتباط بین موزیک پلیر و اسپیکر را مشخص می کند. ویژگی فوق اندازه بلندی صوتی می باشد که یک اسپیکر در توان 1 وات می تواند آن را پخش کند. میزان حساسیت نرمال رو به پایین 88 دسیبل و حساسیت مناسب 90 دسیبل است. جهت خرید اسپیکر رومیزی مناسب بهتر است حساسیت 90 دسیبل را انتخاب کنید که مناسب است.

وات حقیقی اسپیکر (بلندگو) رومیزی

توان اسپیکر بر واحد RMS سنجیده می شود. RMS واحدی است که بیانگر قدرت واقعی اسپیکر می باشد و با بررسی این موضوع می توان به راحتی اندازه توان صوتی یک اسپیکر را سنجید. واحدی به نام Pmpo وجود دارد که روی اسپیکر درج شده است که به معنای یک مبنای قرارداری است که از ضرب کردن وات حقیقی در مضرب تعیین شده نتیجه گیری می شود. این موضوع بیشتر بسته به شکل و قالب طراحی اسپیکر بر می گردد.

آمپدانس الکتریکی اسپیکر رومیزی

در برخی از اسپیکرهای مشخصات فنی یک سیستم صوتی عدد 8 اهم دیده می شود که نباید به اشتباه امپدانس 8 تعبیر شود. در حقیقت آمپدانس به سطح مقاومت الکتریکی یک آمپلیفایر بلندگو گفته می شود که با فرکانس دارای ارتباط مستقیمی می باشد. آمپدانس میانه 8 بیشتر با سیستم های صوتی خانگی سازگار می باشد. به طور کلی هر چه عدد امپانس کوچک تر باشد توان اسپیکر بالاتر است و از نظر سطح کیفی مورد تایید است.

فرکانس قابل حمایت

در دستگاه های صوتی عنوانی با نام سطح فرکانس قابل پشتیبانی وجود دارد که بر اساس هرتز سنجیده می شود. گوش یک انسان سالم می تواند صداهایی را که بین 20 هرتز تا 20 هزار هرتز می باشد را بشنود و اگر فرکانس از این محدوده خارج شود گوش انسان قادر به شنیدن آن صداها نمی باشد. اگر تصمیم به خرید یک اسپیکر رومیزی دارید بهتر است دستگاهی را خریداری کنید که در این محدوده باشد تا گوش انسان صداها را تشخیص دهد.

Untitled 14612

میزان وات خروجی

یکی از مهم ترین نکته در هنگام خرید اسپیکر رومیزی میزان وات خروجی دستگاه می باشد که هر چه اندازه عدد بزرگ تر باشد توان صدای تولید شده بیشتر است. برخی از شرکت های معتبر بر روی بدنه دستگاه این مقدار را درج می کنند. شما قبل از خرید بهتر است به صورت کامل دستگاه را بررسی کنید ، اگر به دو عدد وات خروجی برخورد کرده اید عددی که کمتر است وات حقیقی دستگاه شما می باشد. به یاد داشته باشید که یکی از مهم ترین فاکتورهای بیان کننده سطح قدرت واقعی دستگاه توان حقیقی آن است.

فرکانس خروجی

در صورتی که در هنگام خرید دستگاه با عبارت ۳۶ Hertz – 20000Hertz برخورد کرده اید به خاطر داشته باشید که عدد کوچکتر بیان گر باس دستگاه می باشد و هر اندازه که کوچک باشد شامل باس عمیق تری می باشد. این نکته را فراموش نکنید در صورتی که فرکانس خروجی دستگاه کمتر از 50 هرتز باشد این میزان مناسب است.

شبکه های خروجی

یکی از ویژگی های اسپیکرهای رومیزی تعداد کانال های خروجی دستگاه می باشد. اغلب اسپیکرها دست کم دارای 2 شبکه اصلی و یک شبکه صدای بم هستند که این فاکتور در حین پخش موزیک و یا تماشای فیلم به گوش می رسد اما به دلیل پیشرفت تکنولوژی و  قرار دادن کارت صداهای چند شبکه روی مدارهای الکتریکی کم کم اسپیکرهای ذکر شده منسوخ شده است و اسپیکرهای چند کاناله جایگزین آن ها شده اند. چرا که امروزه فیلم ها و بازی های جدید از حالت چند کاناله به شکل ویژه ای پشتیبانی می کند. همین عوامل باعث شده است تا خرید اسپیکرهای چند شبکه ای گسترش یابد. بهتر است اسپیکری خریداری کنید که حداقل از 4 شبکه اصلی و یک شبکه صدای بم تشکیل شده باشد.

شاید ابهامی در که در ذهن خیلی از خریداران وجود دارد در ذهن شما نیز وجود داشته باشد و آن هم این موضوع می باشد که خرید اسپیکر چند شبکه ای باعث کلافگی افراد پیرامون می شود و چه فایده ای دارد؟ خرید اسپیکر رومیزی چند شبکه ای صرفا برای افزایش حجم صدا نمی باشد ، چرا که این نوع از اسپیکرها چند شبکه ای به دلیل تقسیم صدا در شبکه های گوناگون قدرت صوت میان اسپیکرها را بیشتر کرده و در کل بهره مندی از تعداد کانال بیشتر باعث افزایش حجم صدا به تنهایی نمی شود. این فاکتور باعث دقت بالا و تفکیک پذیری بهتر صدا می شود.

سامانه کنترل ‌صدای مرکزی

یکی دیگر از عواملی که می توانید در حین خرید به آن توجه کنید کنترل صدای مرکزی می باشد که در کیفیت صدای تولیدی موثر است. در صورتی که کارت صوت سیستم و یا سیستم کنترل صدای مرکزی از مدل های مناسب نباشد تهیه یک اسپیکر قوی با قیمت زیاد توجیه ندارد. شما می بایست به سامانه کنترل صدای مرکزی توجه کنید. خروجی ممکن است به صورت آنالوگ یا از مدل های الکتریکی باشد. اسپیکر حتما باید به واسطه کارت صوت حمایت شود. برای خرید اسپیکرهای رومیزی بهتر است ابتدا به سلیقه ی خود نگاه کنید و همچنین نیازهای خود را بررسی کنید تا بتوانید انتخاب مناسب و درست تری داشته باشید. بهتر است در هنگام خرید به نکات گفته شده در این مطلب توجه کنید. می خواهیم در ادامه به معرفی اسپیکرهای رومیزی پرفروش برندهای معتبر اشاره ای داشته باشیم. اگر می خواهید در مورد این محصولات بیشتر بدانید پیشنهاد می کنیم با ما همراه باشید.

معرفی پر فروش ترین اسپیکر های بازار

1) اسپیکر رومیزی مارشال مدل ME-6053

یکی از گزینه های مناسب برای اسپیکر رومیزی محصولات شرکت مارشال می باشد که دارای اسپیکر دسکتاپ است. این دستگاه از سه بخش ، دو بلندگو و یک ووفر ایجاد شه است و دارای جک 3.5 میلی متری صدا می باشد. دستگاه به موبایل ، موزیک پلیر و کامپیوتر وصل می شود. حداکثر توان خروجی در این دستگاه معادل 18 وات است که آن را به یک اسپیکر رومیزی عالی تبدیل کرده است. دستگاه فوق یک اسپیکر میان رده محسوب می شود و در بخش جلویی این اسپیکر کاوری از الیاف قرار گرفته است که باعث می شود تا در مقابل ضربه ایمن باشد و به تولید صدای بم کمک می کند. دستگاه دارای دکمه رادیویی برای کنترل صدا می باشد که بسیار کاربردی به نظر می رسد.

نقاط قوت:

طراحی شیک – برخورداری از قیمت مناسب

نقاط ضعف:

ندارد

590874
اسپیکر رومیزی مارشال مدل ME-6053

2) اسپیکر رومیزی تسکو مدل TS 2107

اسپیکر فوق دارای دو بلندگو که هر کدام 3 وات توان خروجی دارند و یک ساب ووفر که دارای خروجی 10 وات است می باشد که برای پخش موزیک ، اتصال میان اسپیکرها و اسب ووفر انجام می شود. دستگاه از جنس پلاستیک مقاوم است و محفظه چوبی ندارد که در هنگام پخش صدا در آن بپیچد اما باید به جرات گفت اسپیکر فوق یک اسپیکر قابل قبول می باشد.در اطراف درایور ساب ووفر نوار ال ای دی و یک دکمه چرخان ولوم وجود دارد که باعث می شود تا زیبایی دستگاه چند برابر شود. تسکو همیشه کالاهای زیبا و با کیفیت روانه بازار کرده است. این شرکت توانسته است جوایز گوناگونی از جشنواره های مختلف نظیر ستاره های تکنولوژی ایران ، کمیسیون برترین برند ها و کنفرانس ملی بهترین های انفورماتیک دریافت کند.

محصول فوق دارای قابلیت های فراوانی می باشد ، این دستگاه می تواند هم به شکل باسیم و هم بدون سیم کار کند. از پورت یو اس بی پشتیبانی کرده که باعث می شود تا شما بتوانید موزیک خود را از روی فلش پلی کنید. اتصال وایرلس توسط بلوتوث و اتصال با سیم دستگاه توسط کانکتور 3.5 میلی متری صدا انجام می شود. توان خروجی دستگاه معادل 16 وات می باشد و برای یک اسپیکر رومیزی مناسب به نظر میر سد. بر روی قسمت ساب ووفر دستگاه تنظیماتی وجود دارد که شما می توانید آن را شخصی سازی کنید. چند کلید تعبیه شده است که می توانید صدا را تنظیم کرده و موزیک را پخش یا قطع کنید. به کمک این اسپیکر می توانید ایستگاه های رادیویی را دریافت کنید. به دلیل نبود کلید مجزا برای جهت تغییر سطح بیس شما می بایست اکولایزر را توسط موبایل یا رایانه ست کنید. اندازه دستگاه متوسط می باشد و شما می توانید این اسپیکر را روی میز کار کوچک و شلوغ نیز قرار دهید.

نقاط قوت:

ورودی های متنوع – نوار نوری LED

نقاط ضعف:

فاقد دکمه تنظیم اکوالایزر

1890407
اسپیکر رومیزی تسکو مدل TS 2107

3) اسپیکر رومیزی  بلوتوثی هارمن کاردن مدل Aura studio 2

محصول فوق که قصد معرفی آن را داریم تولید سال 2017 میلادی می باشد ، این اسپیکر رومیزی هم از طریق بلوتوث و هم از طریق اتصال باسیم یعنی کابل 3.5 میلی متری به موبایل یا دستگاه های دیگر متصل می شود. توجه داشته باشید که اسپیکر فوق توسط کمپانی هارمن کاردن که یکی از بروزترین شرکت ها در زمینه تولید لوازم الکترونیکی می باشد تولید شده است. در بخش جلویی دستگاه نماد شرکت هارمن کاردن به زیبایی حک شده است. یکی از ویژگی های کلیدی این اسپیکر صدای عالی و بیس قوی 360 درجه می باشد که دارای لبه های خمیده است. دستگاه مذکور به طراحی نور اطراف مجهز است که از وسط محصول منتشر شده و نور سفید براقی را به ارمغان می آورد. طراحی این دستگاه به شکل تخم مرغی می باشد که باعث می شود تا فضای منزل شما زیباتر شود. در واقع شما هم یک اسپیکر کارآمد دارید و هم یک وسیله ی تزئینی زیبا.

قیمت اسپیکر فوق تقریبا بالا می باشد و همچنین آمپلیفایرهای آن 15 واتی بوده و توان دستگاه 30 وات می باشد. علاوه بر نکات گفته شده صدای تولید شده دستگاه با بیس بالا و درجه یک می باشد. توان خروجی دستگاه معادل 60 وات است که این صدا برای محیط های بزرگ گزینه ی مناسبی می باشد. دستگاه از شاخص بی سیم دوال سوند بهره می گیرد که می تواند دو عدد اسپیکر رومیزی را با هم لینک نمود. تامین برق این دستگاه توسط آداپتور AC انجام می شود و در پشت دستگاه درگاهی برای قرار دادن یو اس بی وجود دارد. درگاه یو اس بی تعبیه شده ورودی صدا محسوب نمی شود و باعث بروزرسانی فریمور اسپیکر می شود. قسمت وسط این اسپیکر از جنس تلق مقاوم است به طوری که شما می توانید داخل اسپیکر را مشاهده کنید و لذت ببرید. دستگاه فوق به لمس قسمت میانی حساس است.

نقاط قوت:

نور های اطراف – طراحی قابل قبول – صوتی با بیس عمیق

نقاط ضعف:

ندارد

859104
اسپیکر رومیزی  بلوتوثی هارمن کاردن مدل Aura studio 2

4) اسپیکر رومیزی کریتیو مدل SBS E2800

اسپیکر فوق یک دستگاه حرفه ای در زمینه پخش صوت می باشد که از سه قسمت تشکیل شده است. دو اسپیکر رومیزی و یک ساب ووفر عالی. بر روی ساب ووفر پنل مدیریت و تنظیمات دستگاه تعبیه شده است و با چند کلید می توان موسیقی را متوقف کرد ، جلو و عقب برد و صدای دستگاه را تنظیم نمود. یک ریموت وجود دارد که تمامی کارهای گفته شده را می توان با آن انجام داد. اسپیکر فوق دارای طراحی عالی بوده و توان خروجی 50 وات دارد که برای این دستگاه مقداری مناسبی می باشد. بدنه ی این اسپیکر از جنس چوب بوده و به همین خاطر خروجی و بیس بسیار خوبی دارد. دستگاه به کمک رابط 3.5 میلی متری به موزیک پلیر و موبایل وصل می شود. دستگاه دارای یک درگاه RCA جهت وصل کردن اسپیکر به پلیر دی وی دی می باشد. پورت یو اس بی و شیار کارت حافظه نیز جهت پخش موسیقی در دستگاه وجود دارد. در این اسپیکر خبری از اتصال از طریق بلوتوث نیست.

نقاط قوت:

بالاترین کیفیت ساخت و برند معتبر – تنوع درگاه‌ های ورودی

نقاط ضعف:

ندارد

1251244
اسپیکر رومیزی کریتیو مدل SBS E2800

5) اسپیکر رومیزی تسکو مدل TS 2182

اسپیکر رومیزی فوق می تواند هم به صورت بی سیم و هم با باسیم به دستگاه وصل شود ، دستگاه دارای کانکتور 3.5 میلی متری می باشد. در قسمت بالایی این محصول مکان مموری یا فلش کارت تعبیه شده است. محصول فوق دارای یک ساب ووفر با توان 20 وات بوده و دو بلندگو با توان هر کدام 10 وات دارد. در مجموع اسپیکر فوق دارای توان 40 وات می باشد که باعث تولید صدای عمیق و با قدرت بالا می شود. اگر می خواهید یک اسپیکر خانگی مناسب داشته باشید می توانید بر روی این محصول حساب باز کنید. اسپیکر فوق از پلاستیک مقاوم تولید شده است. فرکانس آن قابلی پشتیبانی از 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز است که طیف شنوایی انسان را پشتیبانی می کند. در ساب ووفر دکمه هایی برای جلو و عقب بردن موسیقی ، تنظیم صدا و پخش و توقف موسیقی تعبیه شده است. در بسته بندی این دستگاه ریموت نیز وجود دارد و شما می توانید به راحتی به رادیو دسترسی داشته باشید. یک صفحه ال ای دی در بالای کلیدهای دستگاه وجود دارد که باعث زیبایی بیشتر دستگاه شده است.

نقاط قوت:

توان خروجی بالا – تنوع درگاه‌ های ورودی

نقاط ضعف:

ندارد

1256286
اسپیکر رومیزی تسکو مدل TS 2182

6) اسپیکر رومیزی میکرولب مدل Odyssey BlueTune

اسپیکر رومیزی فوق سه تکه بوده و دارای کیفیت صدای عالی می باشد ، این محصول همانطور که مشخص است از کمپانی میکرولب بوده که دارای طراحی شیک می باشد و برای لپ تاپ و رایانه های شخصی مناسب است. این محصول علاوه بر قیمت مناسب دارای کیفیت عالی نیز می باشد. بر روی محصول دکمه هایی قرار گرفته است که به راحتی می توانید میزان صدا را تنظیم کنید. دستگاه از طریق کابل 3.5 میلی متری به رایانه وصل می شود و از برق شهری تامین می شود. این اسپیکر دارای توان 350 وات بوده و توان حقیقی آن برابر 8 وات است. نسخه اصلاح شده و جدید این دستگاه پشتیبانی از فلش مموری و کارت حافظه نیز اضافه شده است.

نقاط قوت:

قیمت مناسب نسبت به رقبا – کیفیت عالی

نقاط ضعف:

ندارد

994534
اسپیکر رومیزی میکرولب مدل Odyssey BlueTune

7) اسپیکر رومیزی فراسو مدل  FMS-2030

اسپیکر رومیزی فراسو مدل FMS-2030 تولید شرکت فراسو بوده و دارای ابعاد جمع و جوری می باشد که برای استفاده در فضاهای کوچک مناسب است ، توان خروجی این دستگاه 2 وات بوده و فضای زیادی را اشغال نمی کند و دارای صدای شفافی می باشد. دستگاه دارای ورودی درگاه یو اس بی و کانکتور 3.5 میلی متری است.

نقاط قوت:

تولید صدای شفاف – جمع و جور و کوچک

نقاط ضعف:

ندارد

29641
اسپیکر رومیزی فراسو مدل  FMS-2030

8) اسپیکر رومیزی جنیوس مدل SP-U115

می دانید که بیشتر اسپیکرهای رومیزی باتری ندارند و برای استفاده نیاز به برق شهری دارند اما اسپیکری فوق که یک اسپیکر فانتزی می باشد تغذیه برق خود را به کمک رابط یو اس بی تامین می نماید. طراحی بدنه ی این دستگاه بروز بوده که باعث می شود تا زیبایی خاصی را به ارمغان بیاورد. شرکت جنیوس ثابت کرده است که در تولید محصولات سازگار با محیط زیست تبحر دارد. جنس این دستگاه از پلاستیک محکم می باشد و در کنار دستگاه یک دکمه برای تنظیم صدا وجود دارد. زیر بخش کنترل صدا چراغ پاور قرار گرفته است که متصل و روشن بودن/نبودن بلندگو را مشخص می کند. دستگاه در 4 رنگ زیبا که شامل رنگ های سیاه ، سفید با سبز ، قرمز و آبی می باشد عرضه شده است. اسپیکر دارای جک 3.5 میلی متری به همراه درگا یو اس بی می باشد که می توانید به راحتی به رایانه خود وصل کنید.

این دستگاه دو تکه است و ساب ووفر ندارد ، شاید یکی از عیب های آن همین مورد باشد ، اگر می خواهید محصولی خریداری کنید که دارای بیس عمیق باشد بهتر است از انتخاب این دستگاه صرف نظر کنید. نبود ساب ووفر باعث می شود تا شما بتوانید دستگاه را به راحتی حمل و نقل کنید و به راحتی به همراه لپ تاپ خود جا به جا کنید. طول سیم این دستگاه 11 سانتی متر است. توان واقعی دستگاه 3 وات است که نشان دهنده کیفیت و قدرت بالای صدا می باشد. اگر می خواهید یک دستگاه عالی خریداری کنید ما به شما این دستگاه را پیشنهاد می کنیم.

نقاط قوت:

توان خروجی ۳ وات – امکان تامین برق لازم از طریق کابل USB- قیمت پایین

نقاط ضعف:

ندارد

88981
اسپیکر رومیزی جنیوس مدل SP-U115

10) اسپیکر رومیزی ادیفایر مدل M1250

اسپیکر فوق یک دستگاه عالی دو تکه می باشد که از پورت یو اس بی برای تولید صدای واضح انرژی می گیرد. محصول فوق ساده و کاربر پسند است و آمپلی فایر آن نیم کیلو و قسمت دیگر آن حدود 198 گرم وزن دارد. دستگاه می تواند کیفیت صدای خروجی 2 وات را ارائه کند که ایده آل به نظر می رسد. اسپیکر رومیزی ادیفایر مدل M1250 جای زیادی را اشغال نمی کند. دستگاه توسط کانکتوری 3.5 میلی متری قادر است تا موزیک های متصل به رایانه را پخش کند. امپدانس این دستگاه 10 کیلو اهم می باشد و نسبت سیگنال به نویز آن 85 دسیبل است. در بخش جلویی دستگاه یک دکمه رادیویی تعبیه شده است که می توانید به کمک این دکمه صدا را زیاد کنید.

نقاط قوت:

کوچک و سبک – کیفیت صدای مناسب – قابل اتصال به اسمارت فون ها با کابل aux

نقاط ضعف:

ندارد

851652
اسپیکر رومیزی ادیفایر مدل M1250

امیدواریم که این پست از وبلاگ خبری – آموزشی فروشگاه اینترنتی میهن کالا ، برای شما دوستان مفید واقع شده و توجه شما را به خود جلب کرده باشد.

3 دیدگاه در “ویژگی های یک اسپیکر رو میزی خوب | معرفی 10 اسپیکر پر فروش بازار

  1. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:3 ستاره

  2. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:4 ستاره

  3. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:2 ستاره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خانه
منو